Klaanon

Bio-Klaanin yhteinen tarina

Hans ja Plaploo 3: Pettymys

4 kommenttia

Bio-Klaanin linnake

Hans ja Plaploo tuijottivat Bladiksen ovea pettyneinä. Kukaan ei avannut koputukseen täälläkään, aivan kuin kukaan modeista ei olisi tavoitettavissa.

”Mitä me nyt teemme?” Plaploo kysyi oranssilta toveriltaan hädissään.
”En… En tiedä. Kyllä meidän on jotain keksittävä.”
”Voisiko tämä liittyä jotenkin sotatilaan? Tämähän… tämähän voi olla vakavaa!”
”Siinä tapauksessa” Hans aloitti, ja piti lyhyen dramaattisen paussin ”meidän on tehtävä asialle jotain.”

Matoralaiset näyttivät hetken liki uhmakkaan päättäväisiltä, mutta pian he taas tuijottivat toisiaan hiljaa.

”Eli… Mitä me käytännössä tehdään?”
”Öööh. Kerrotaan jollekulle?”

4 kommenttia

Matoro 24.5.2026

Mysteeri tihenee! Nämä ovat ihan mainioita pikku palasia…

Kapura 24.5.2026

Sairaan hyvää ropettamista ettei Bladis ole saatavilla koska se selvittelee juuri nyt eri juonissa pariakin eri murhaa. Se on ehkä tämän paras vitsi, vaikka tarkoituksellisen hidas venyttely kohti (anti)kliimaksia jaksaakin huvittaa.

Keetongu 29.5.2026

Söpö. Hyvä päätös kolmen kirjoittajan Bladis-triptyykille.

Manfred 2.6.2026

Lisää tätä, kiitos!